Ofte Stillede Spørgsmål

Hvad er Cyberbooking?

Cyberbooking er et online booking system, der gør det nemt og enkelt for dine kunder at booke sig ind hos dig – hvad enten det er individuelle sessioner eller holdsessioner. Systemet er bygget op med brugervenlighed i fokus, hvilket gør det nemt at bruge for folk i alle aldre og uanset deres IT kundskaber. Administrationssektionen er ligeledes bygget enkelt og brugervenligt op, sådan at det er nemt for dig som administrator at opsætte- og efterfølgende bruge systemet.

Hvad koster det at bruge Cyberbooking?

Prisen for at have et booking system hos Cyberbooking er afhængig af hvor stort dit behov er.
Har du et lille behov, hvor det kun er dig selv der stiller en række ydelser til rådighed for dine kunder, kan det gøres for så lidt som 79,- om måneden*.
Jo flere behandlere eller ressourcer du har, jo mere stiger prisen. Uanset om du vælger det mindste eller største abonnement, får du stadig fuldt udbytte af systemets funktionaliteter – vi mener at alle skal have mulighed for at benytte systemets fulde potentiale, store som små kunder. Du kan læse mere om forskellen på de forskellige abonnementer >her<
* Alle priser er eksklusiv moms.

Er det muligt at prøve en demo af systemet?

Ja det er det naturligvis. Du kan prøve en live demo >her< og få en fornemmelse for hvordan systemet ser ud og ikke mindst er bygget op.
Du er naturligvis også velkommen til at få oprettet et fuldt funktionelt booking system til dig selv eller din virksomhed, sådan at du kan opsætte det i ro og mag. Alle nye systemer har 14 dages prøvetid, så der er altså rig mulighed for at prøve systemets funktionaliteter af. Ved prøvetidens udløb, vil systemet blot blive registreret som aktivt og fortsat fungere som hidtil, der er altså ikke noget bøvl med at det hele skal opsættes igen. Du vil herefter blive faktureret et beløb automatisk, baseret på hvilken systemtype du har valgt. Skulle du mod forventning ikke ønske at forsætte brugen af systemet efter prøveperioden, skal dette blot meddeles skriftligt til vores support før prøveperiodens ophør.

Hvad er fordelen ved et online bookingsystem?

Der er mange fordele ved at benytte et online booking system.
For kunderne er det meget nemmere at kunne se hvornår der er mulighed for at booke en ydelse, de skal altså ikke til at ringe eller mail til dig og høre hvornår du har tid.
I stedet kan kunden selv vælge det behandlings tidspunkt der passer dem bedst indenfor dine definerede arbejdstider – og det kan de gøre på alle tider af døgnet og uanset af deres fysiske placering.
Foruden at gøre hele booking processen nemmere for kunden, sparer det også dig tid – du skal ikke længere bruge timevis på at koordinere behandlinger over mail eller besvare telefonopkald midt i en behandling eller bruge tid på at ringe tilbage efter en behandling. I stedet går du blot ind på administrationsdelen af dit booking system, og hiver en liste ud over dagens behandlinger – og det kan naturligvis gøres uanset om det er fra en computer, telefon eller tablet. Du slipper dermed også for at rende rundt med en fysisk kalender indeholdende alle dine aftaler med kunderne.Skulle det ske at en kunde ringer og vil høre om en behandling, kan du naturligvis booke en given tid til behandling direkte i systemet på kundens vegne.

Kan jeg få det integreret på min egen hjemmeside?

Ja du kan sagtens få dit system integreret på din egen hjemmeside. Systemet vil fortsat ligge på vores server, men via en iFrame integration vil det ligne at systemet ligger direkte på din side.
Det betyder at dine kunder kan booke sig ind uden at skulle sendes videre til en anden side, derved bibeholdes trafikken på dit website også.

Og hvad hvis jeg ikke har en hjemmeside?

Hvis du ikke har en hjemmeside at få det integreret på, eller blot ikke ønsker det synligt integreret for dine kunder, kan du blot nøjes med at tilgå systemet via det unikke Cyberbooking link der er tilknyttet dit system. Det er så helt op til dig om det kun er dig selv der skal kunne oprette bookinger, eller om du vil give linket til dine kunder.
Har du ingen hjemmeside på nuværende tidspunkt, eller går du med tanker om at få din nuværende side opdateret, så er du mere end velkommen til at kontakte os for et uforpligtende tilbud, hvad enten der er tale om en ny skræddersyet hjemmeside eller blot opdatering af din nuværende side.

Hvordan kommer jeg i gang?

Det gør du ved at udfylde vores oprettelsesformular, den kan du finde >her<. Her skal du blot vælge den systemtype der passer bedst til dit behov (du kan se systemtyperne >her< ) samt udfylde et par informationer, hvorefter der bliver sendt en forespørgsel til vores systemadministrator. Vi bestræber os på at have dit system godkendt senest 24 timer efter du har sendt en forespørgsel*. Når systemadministratoren har godkendt dit system, vil du modtage en mail med login oplysninger til dit nye system og du er nu klar til at gå i gang.

* længere oprettelsestid kan forekomme i weekender samt helligdage.

Virker det på Mac?

Cyberbooking virker på alle platforme, både Windows, Mac og Linux. Der er ligeledes heller ikke nogen begrænsninger når vi snakker styresystem til mobile enheder, det vil sige at Cyberbooking virker lige godt på både iOS, Android og Windows Phone.

Findes der en Cyberbooking app?

På nuærende tidspunkt har vi ikke en mobil app til Cyberbooking.
Det skyldes at Cyberbooking er udviklet til at fungere optimalt direkte i browseren på mobile enheder, og vi ser derfor ikke noget behov for at have en app på nuværende tidspunkt.

Kan systemet tilpasses mine unikke ønsker?

Cyberbooking er som udgangspunkt lavet som et standard booking system der favner en bred skare af brancher, men med nem og enkelt funktionalitet. Skulle du dog ønske at få systemet tilpasset i mere eller mindre grad i forhold til nogle specifikke krav, er dette som udgangspunkt muligt.
Såfremt du har ønsker til special tilretning af dit system, er du mere end velkommen til at kontakte os – ud fra dine ønsker laver vi en uforpligtende vurdering af hvorvidt det er muligt at implementere disse i systemet samt hvor mange timer det vil tage at implementere tilpasningen(erne). Det står dig herefter frit for at takke ja eller nej til tilbuddet.
Vi kan som udgangspunkt implementere de fleste tilpasninger der ikke kræver ændring i systemets kernefunktionalitet, visse ønsker kræver dog så meget tilpasning at det vil kræve en hel omstrukturering af systemets kerne og denne type tilpasninger vælger vi som udgangspunkt at sige nej til – vi ønsker ikke at lave unikke tilpasninger i systemets hovedkerne til et enkelt system da dette kan ske på bekostning af andre systemers stabilitet.Alle tilpasninger afregnes på timebasis og til en timepris på DKK 500,- ex. moms.

Hvad betyder de forskellige begreber i systemet?

Synes du begreberne i systemet er forvirrende, så kommer der en kort forklaring på begreberne her:

Ydelse: En ydelse er den ydelse du vælger at booke dig ind på, det kan eksempelvis være ‘Klipning af hår’, ‘Påsætning af negle’, ‘Helkropsmassage’, ‘Hypnose’, ‘Varmstens terapi’ og så videre. Hver ydelse defineres af en varighed samt en pris. Prisen kan enten udgøres af et beløb i kroner eller i form af et klip der trækkes fra dig klippekort (NB! Det er op til den enkelte virksomhed om de ønsker at benytte klippekort eller ej, og det er derfor ikke altid en mulighed at betale via klippekort).

Ressource: Ressourcen er den behandler eller den lokation man ønsker ydelsen skal udføres af/på. Visse virksomheder tilbyder kun én bestemt ressource til en given ydelse, mens andre har forskellige ressourcer der kan vælges imellem til hver ydelse. I enkelte systemer er ressourcen helt fastlåst, da der kun er én ressource, hvorfor det ikke er muligt at vælge ressource efter valg af ydelse.

Tidspunkt: Tidspunktet er det tidspunkt du ønsker at booke ydelsen på. Tidspunktets interval og frekvens afhænger af hvordan virksomheden har opsat deres tidsplan, og er derfor forskellig fra virksomhed til virksomhed.

Brugeroplysninger: Brugeroplysningerne er de oplysninger du skal indtaste, for at en booking kan registreres. Der spørges om både mail og telefonnummer ved oprettelse af en booking, dette er for at virksomheden kan sende dig en bekræftelse på aftalen pr. mail samt en påmindelses SMS før aftalen starter (NB! Der modtages kun SMS’er fra de systemer hvor virksomhede har valgt at benytte SMS modulet). Kontaktoplysningerne bruges ligeledes for at virksomheden kan kontakte dig i tilfælde af akut aflysning af aftalen.

Tidsplan: Tidsplanen er den plan der styrer hvornår den enkelte ressource skal stille sine ydelser til rådighed. Tidsplanen laves derfor for hver enkelt ressource, og man definerer i denne hvilke arbejdstider samt hvilke dage på ugen ressourcen skal kunne bookes.

Hvor kan jeg få yderligere hjælp?

Skulle du stadig sidde med ubesvarede spørgsmål, er du naturligvis mere end velkommen til at kontakte os. Det kan du gøre >her< .
Vi bestræber os på at besvare alle mails hurtigst muligt, og gerne indenfor 24 timer*.

* længere svartid kan forekomme i weekender samt helligdage.